Master Brand AI | ניהול מותגים ותוכן בדיגיטל

המצב הנוכחי
לא רשום
מחיר
סגור
התחל
קורס זה סגור כרגע

בתוכנית ‘ Master Brand AI’, נחקור את יסודות השיווק הדיגיטלי עם בינה מלאכותית, נלמד את עקרונות השיווק החדש, פרסונליזציה, ומודלים כמו AIDA, ונכיר את העבודה עם בוטים וכלים כמו CHAT GPT ו-Perplexity. נעמיק במיתוג וסטוריטלינג מבוסס תוכן, נבנה אסטרטגיות תוכן, ונעבוד על ניהול וקידום מדיות חברתיות, כולל Meta, טיקטוק ויוטיוב. נלמד גם כתיבה שיווקית, יצירת תוכן עם AI, ועריכת תוכן דרך הסמארטפון ואפליקציות כמו CapCut ו-Canva.

מודול 1: יסודות השיווק הדיגיטלי בשילוב AI

במודול זה נכיר את עולם השיווק הדיגיטלי והניו מדיה ונלמד כיצד לבנות אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה הכוללת: הגדרת חזון, ניתוח קהל יעד ופרסונליזציה, ניתוח מתחרים, דיוק הבידול למותג, ערכים ועוד. כל אלו בשילוב עבודה עם כלי בינה מלאכותית ופרומפטים ייעודיים.

מודול 2: מיתוג וסטוריטלינג מבוסס תוכן

במודול זה נבין כיצד לבנות אסטרטגיית מותג מבוסס תוכן ונצלול להיכרות מעמיקה עם הרשתות החברתיות 

המובילות: פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. לאחר מכן נלמד כיצד לבנות אסטרטגיית תוכן מדויקת למותג כולל סוגי תוכן רלוונטי, בניית גאנט עבודה וכתיבת סטוריטלינג במודלים שונים.

מודול 3: ניהול וקידום מדיות חברתיות

במודול זה נכיר את פלטפורמות הניהול של פייסבוק ואינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב סטודיו ונלמד כיצד לנהל את התוכן השוטף שלנו בכל אחת מהפלטפורמות. בנוסף נכיר את עולם ה UGC  ואיך להתנהל בעבודה עם משפיעני רשת.

מודול 4: יצירת תוכן וכתיבה שיווקית עם AI

במודול זה נלמד את עקרונות הקופירייטינג ונתרגל כתיבה שיווקית באמצעות כלי AI. לאחר מכן נלמד ליצור תוכן דרך הסמארטפון, לערוך סרטונים, ליצור וויזואליים ואנימציות באמצעות בינה מלאכותית ולבסוף, יצירת תוכן וארגון באמצעות קאנבה.