קריאטורס AI | תוכנית לומדה והדרכה דיגיטלית

המצב הנוכחי
לא רשום
מחיר
סגור
התחל
קורס זה סגור כרגע

ברוכים הבאים ללומדה הדיגיטלית של תוכנית קריאטורס AI | יזמות ובינה מלאכותית 🙂

כאן תמצאו : מצגות, חומרי למידה ומערכי שיעור וכן תוכנית דיגיטלית מלאה לכלל החומר הנלמד בתוכנית.

חשוב שתעקבו אחר ההוראות, למשל בכדי להשתמש במצגות / מערכי השיעור – עליכם לשכפל וליצור העתק לחומר ולהשתמש בו לאחר מכן.

ב׳דיגיטק השכלה פרקטית׳ אנו מאמינים בלמידה יישומית – לכן כלל התוכניות שלנו נלמדות בשיטת PBL למידה מבוססת פרויקטים וזו המטרה שלכם, להשיג תוצרים נפלאים עם התלמידים ולתרגל איתם בצורה מעשית בכיתה.

בנוסף אנו תומכים בכך שלכל אחד ישנה הדרך שלו להעביר את התוכן בצורה חווייתית ומעניינת, אך חשוב מאוד להיצמד לחומר הנלמד על מנת להגיע לתוצרים של התוכנית.


בעידן של AI והטרנספורמציה הטכנולוגית המהירה, מיומנויות דיגיטליות הן כבר לא אופציונליות, הן חיוניות. 

ולא מדובר רק בכישורים של תכנות וכתיבת קוד. מדובר בחשיבה יזמית, מנהיגות ויצירתיות לפתרון בעיות ויצירת סטארטאפים תוך שימוש בבינה מלאכותית וכלים מתקדמים.

תוכנית Creators AI – הינה תוכנית חדשנית המציעה שילוב ייחודי של מיומנויות אלו, שנועדו להכין את היזמים הצעירים של היום לעולם של מחר.

ב׳דיגיטק השכלה פרקטית׳ אנו מאמינים בלמידה יישומית – לכן כלל התוכניות שלנו נלמדות בשיטת PBL למידה מבוססת פרויקטים.

התוכנית שלנו נועדה לתת לתלמידים השכלה מעשית בעולמות היזמות, מנהיגות, שיווק דיגיטלי ויצירת תוכן בצד שימוש בבינה מלאכותית ופלטפורמות דיגיטליות כדי להציג את התוצר שלהם משלב הרעיון עד צורה וויזואלית הכוללת פרזנטציה. 

במהלך התוכנית נלמד להשתמש ביצירתיות בכלי בינה מלאכותית מתקדמים וליצור מיזמים הכוללים: תוכנית עסקית ותוכנית פעולה, תוכן דיגיטלי וסרטונים, דמויות דיגיטליות ועמוד אינטרנטי להצגת המיזם!

בנוסף, מטרתינו שבמהלך התוכנית התלמידים ירכשו ויפתחו מיומנויות קריטיות לעולם החדש כמו למידה עצמאית, הסתגלות לשינויים טכנולוגיים, Long Life Learning, חשיבה מחוץ לקופסא, הבעה עצמית ופרזנטציה, עבודת צוות וחשיבה ביקורתית.

אנו כאן לכל שאלה, מאחלים לכם המון בהצלחה!