ניהול זמן יעיל הוא מיומנות חיונית וחשובה בפני עצמה. ארגון זמן נכון יכול לעשות את ההבדל בין סטודנט לחוץ לסטודנט עם הישגים ויעילות. אמנם ישנן אסטרטגיות וטכניקות רבות לניהול זמן, אך שימוש בכלים הנכונים יעזרו לנו בשליטה בזמן שלנו. כלים לניהול זמן יכולים לעזור לכם להישאר מאורגנים וממוקדים, וגם לזהות אזורים שבהם אתם עלולים לבזבז זמן.
בתור סטודנטים אנו צריכים להפיק את המירב מכל דקה. עם הכלים הנכונים אנו יכולים לייעל את קצב העבודה שלנו, לתעדף משימות בצורה יעילה יותר לנהל טוב יותר את לוחות הזמנים שלנו. יתרה מכך, שימוש בכלים לניהול זמן יכול להפחית מתח ולמנוע שחיקה על ידי איזון חיינו האקדמיים, האישיים והחברתיים וכך נוכל להשיג את מטרותינו ולממש את מלוא הפוטנציאל שלנו.
אז הנה כמה כלים דיגיטליים ופרקטיים – כמו שאנחנו אוהבים, שיעזרו לכם לנהל את הזמן ביעילות:
Todoist
כלי פופולארי ביותר לניהול משימות המאפשר לך לארגן את המשימות שלך, לקבוע מועדים, לתעדף את העבודה שלך ולסמן את המשימות שבוצעו. ניתן להשתמש בכלי הזה באתר \ בנייד או להוריד לשולחן העבודה במחשב ובנייד.
Trello
כלי ניהול פרויקטים ויזואלי שעוזר לך לארגן את המשימות והפרויקטים שלך על לוח וירטואלי. אתה יכול להשתמש בו כדי להקצות משימות לחברי הצוות, לעקוב אחר התקדמות ולקבוע מועדים. ניתן להשתמש בכלי הזה באתר \ בנייד.
RescueTime
כלי פרודוקטיבי שעוקב אחר זמן השימוש שלך במחשב ובנייד. הוא מספק לך דוחות מפורטים על דפוסי השימוש שלך, כך שתוכל לזהות זמנים שבהם יש לך יותר הסחות דעת ותוכל לשפר את הפרודוקטיביות שלך.
Evernote
אפליקציה לרישום הערות המאפשרת לך לארגן את המשימות ההערות והרשימות שלך במקום אחד. אתה יכול להשתמש בה כדי ליצור רשימות מטלות, להגדיר תזכורות ולשתף פעולה עם אחרים.
לסיכום ניהול זמן יעיל הוא חשוב ביותר להשגת המטרות שלנו במיוחד לנו בתור סטודנטים שצריכים לשלב עבודה, לימודים, מבחנים, חיי חברה וכו’.. ישנם עוד מאות כלים לניהול זמן אך השתמשו בכלי המתאים ביותר בשבילכם, גם אם זו בדרך הישנה והמוכרת “יומן” או תכנון שבועי, העיקר שתתכננו את הזמן שלכם. קחו את הכלים שהעברנו לכם, תשלטו בזמן שלכם, תהיו פרודקטיבים וחדורי מטרה בזמנים שקבעתם. מאחלים לכם בהצלחה.